keskiviikko 17. toukokuuta 2017

Äitienpäivän viettoa

Minulla meni äitienpäiväviikonloppu töiden merkeissä, mutta olinhan minä tietysti välillä kotonakin. Meillä on nyt kesällä tiedossa useampia juhlia ja vaikka nyt olikin äitienpäivä, niin halusin itse testata yhden kakkuohjeen juurikin näitä juhlia silmällä pitäen. Niinpä perjantaina leivoin valmiiksi suussa sulavan Kinuski-omenapilvikakun. 


Ohjeessa oli käytetty pohjana kakkupohjaa, mutta minä laitoin pohjan Digestive-keksistä, mikä on minun mielestä keksipohjista parhain. 



Uutuus tuttavuus tässä ohjeessa oli tuo Sharlotka-omenapalat, en ollut ikinä kuullutkaan aikaisemmin, mutta passasi hyvin tähän kakkuun. Tätä tulee kyllä tehtyä useamminkin ja helposti saa gluteenittomankin, kunhan vaihtaa vaan keksin oikeaan.


Tällaiset oli minua sunnuntaiaamuna odottamassa, kun nousin ylös ensimmäisenä lähteäkseni töihin. Siitä olikin mukava aloittaa työpäivä.

Mukavaa ja toivottavasti lämmintä toukokuun loppua kaikille :)



2 kommenttia:

  1. Sharlotka-purkkia olen useasti pyöritellyt kaupassa, mutten ole ostanut. Nyt ostan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, ensi viikolla teen työporukalle samaisen kakun :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)