tiistai 10. joulukuuta 2019

Joulun odotusta ja tonttuilua

Joulukuu on jo pitkällä ja minulla rupeaa joulujutut olemaan jo hyvällä mallilla. Viikonloppuna päättelin tyttärelle lahjaksi tulevat villasukat, samaa hyvää mallia mitä olen nyt viime aikoina tehnyt ja seiska veikasta.



Lanttulaatikot sain myös viikonloppuna tehtyä ja tein samalla yhdet minun vanhemmille ja appivanhemmille myös.



Aikaisemmin tein jo saaristolaisleipää ja minulla oli tällainen kaveri apulaisena.



Tämä Salainen Sale-tonttu tuli mukaani töistä ja siellä hänen kuuluu ollakin, kunhan nyt muutaman päivän vietti täällä minun kanssani.

Ja tietysti tonttu on auttanut minua joulutorttujen paistamisessa.



Mutta olenpa minä saanut tehdäkin kaikkea valmiiksi, kun tänä jouluna meillä on kaikki tyttäret joulun kotona ja vielä toisen poikakaverikin tulee tänne ja näillä näkymin toisen tytön kissa ja koirakin eli vilskettä vilinää riittää. Ja onneksi minullakin on tänä jouluna jouluaatto ja joulupäivä vapaata, ihanaa!

Mukavaa joulun odotusta kaikille :)


7 kommenttia:

  1. No hyvällä mallilla on laatikot sinulla. Meillä ei tällaisia perinteisiä jouluruokia syödä. Kerron lisää jossain vaiheessa blogissani ehkä joulun jälkeen. Mukavaa kun on vapaata ennen joulua saa enämpi aikaiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänä jouluna tuntuu kyllä valmistelut olevan hyvällä mallilla :)

      Poista
  2. Sinulla on jo jouluvalmistelut aloitettu. Miä olen jouluna iltavuoroissa ja tapanina ehkä vapaalla. Työvuorot ei oo vielä tullu. Jotenkin tuo tieto vaikuttaa joulufiilikseen, vaikka ei mitään ihmeitä jouluna aikoiskaan tehä. Jouluruokaa ei saa meillä kukaan muukaan, tapanina ehkä juu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän se paljonkin vaikuttaa joulufiilikseen, että saako olla kotona vai joutuuko olemaan töissä, jospa sullakin olisi vapaata silloin :)

      Poista
  3. Omatekemät laatikot ovat kyllä nameja! :) Me ollaan jo herkuteltu ostolaatikoilla.
    Oikein hyvää joulunalusaikaa sinullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on tuo lanttulaatikko se herkku, porkkanalaatikkoa menee vähemmän ja se ostetaan valmiina :)

      Poista
  4. Moi, moi! Voitit arvonnassa! Laitatko sähköpostissa osoitteen.
    sartsa.piccolo@gmail.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)